Guide til Min Bedrift
Tips til hvordan du bruker, og hva du kan gjøre i, Min Bedrift
Du får full oversikt over hvor mange ansatte som har knyttet seg til ansattavtalen.
Du kan enkelt stoppe en tilgang dersom en ansatt slutter i bedriften.
Du finner invitasjonslenken du kan dele med de ansatte for smidig registrering.
Kontakt oss på bedrift@schibsted.no om du ønsker administratortilgang.
Dette kan du blant annet gjøre i Min Bedrift:
Vil du se hvordan du kan bruke Min Bedrift? Da anbefaler vi våre korte filmsnutter
Se guide
Du kan se en mer detaljert guide på din PC!

Administrer abonnement
Her finner du en oversikt over hvilket produkt og antall lisenser bedriften betaler for i dag
Det skattepliktige beløpet er beregnet ut i fra en generell markedsverdi og ikke faktisk avtaleverdi. Dette beløpet er ikke relevant dersom avis er definert som et tjenstlig behov.
Her kan du invitere eller fjerne tilgangen til de ansatte.
Her ser du hvilket produkt dere har, avtalenummer og antall lisenser på avtalen
Inviter ansatte
Her finner du invitasjonslenken du kan dele med de ansatte i din bedrift.
Her finner du invitasjonslenken du kan dele med de som skal ha tilgang. Hver ansatt må selv gå inn å registrere seg med sin epost for å få tilgang til abonnementet.
Du finner alle ansatte som har registrert seg på avtalen i denne listen. Her kan du også enklet fjerne tilganger til ansatte som ikke lenger skal benytte seg av abonnementet

Administrer produkter

Her ser du hvilket produkt som din bedrift kjøper i dag. Du kan også gjøre endringer ved å legge til eller fjerne produkter.
Du finner en full oversikt over hvilke produkter vi tilbyr i denne listen.
Se faktura
Ved oppstart av avtalen velges det om avtalen skal faktureres per abonnement, per avdeling/selskap eller alt samlet på en faktura for hele selskapet
Her finner du oversikt over bedriftens siste faktura(er).
Administrer avtalen
Her kan du endre det tekniske oppsettet av avtalen.
Her registrerer du hvilke domener som skal være gyldige når de ansatte registrerer seg. Alle domener dere benytter i bedriften bør stå her.
Her ser du avtalenummeret, navnet på bedriften, samt hvem som er definert som kontaktperson fra bedriften.
Du får også enkelt oversikt over alle som er administratorer av avtalen. Det er hensiktsmessig å begrense dette antallet og oppdatere løpende. Om nye administratorer skal legges til gjøres dette fra listen over abonnenter.
Her legger du til eller endrer referansene som er valgt. Referanse 1 er den som benyttes på faktura. Dere kan f.eks legge til flere lokasjoner eller avdelinger.
Du kan også endre antall produkter de ansatte kan velge når de registrer seg. Om dere øker antallet hver ansatt kan velge å registrere vil dette selvsagt påvirke kostnaden på avtalen.