Y

Guide til Min Bedrift

Tips til hvordan du bruker, og hva du kan gjøre i, Min Bedrift

Asset 1.svg

Et administrasjonsverktøy

I Min Bedrift kan bedriften selv administrere sine bedriftsabonnement hos Schibsted.

Du får full oversikt over antall abonnementer i bedriften, hvem som abonnerer og hva de abonnerer på.

Du kan enkelt si opp et abonnement om en ansatt slutter i bedriften.

Du finner invitasjonslenken du kan dele med dine ansatte for smidig registrering.

Du finner siste utsendte faktura.

Du kan selv gjøre endringer på avtalen; som å legge til nye produkter, fjerne produkter, eller endre antallet produkter de ansatte kan få lov til å velge.  

Dette kan du blant annet gjøre i Min Bedrift:


Se guide

Du kan se en mer detaljert guide på din PC!

Inviter ansatte

Her finner du invitasjonslenken du kan dele med de ansatte i din bedrift som selv kan gå inn å registrere de abonnementene de vil ha.

Web page, Font, Product, Text

Her finner du invitasjonslenken du kan dele med de ansatte i din bedrift som selv kan gå inn å registrere de abonnementene de vil ha.


Det er mulig å deaktivere bestillingslenken dersom du ikke lenger ønsker at tilbudet skal være gyldig for de ansatte. 

Tips!
Flere tips til hva du bør kommunisere finner du i neste steg, steg 4: inviter ansatte som du får tilsendt i et eget dokument.

Administrer abonnement

Her finner du en liste over alle ansatte og hvilke abonnement den ansatte har registrert på seg.

Font, Line, Text

I filteret finner du mange funksjoner. Her kan du filtrere ansatte på hvilke avistitler de valgt, om de er aktive eller inaktive, hvor mange abonnement de har, samt også de referansene man har valgt. 

For å enkelt finne frem til en ansatt kan du alltid bruke søkefeltet. 

Du kan også laste ned en excel-oversikt over alle abonnentene.

For å si opp et abonnement trykker du på plusstegnet helt til høyre.

Trykker du på endre får du mulighet til å endre referanse på den ansatte, samt si opp abonnementet. Du kan også legge inn en oppsigelse frem i tid ved å velge en spesifikk dato. 

Det skattepliktige beløpet er beregnet ut i fra en generell markedsverdi og ikke faktisk avtaleverdi. Dette beløpet er ikke relevant dersom avis er definert som et tjenstlig behov.

Du kan trykke  på denne knappen for å legge til den ansatte som administrator.

Administrer produkter

Web page, Font, Product, Text

Her finner du invitasjonslenken du kan dele med de ansatte i din bedrift som selv kan gå inn å registrere de abonnementene de vil ha.


Lorem ipsum dolor sit amet

Se faktura

Ved oppstart av avtalen velges det om avtalen skal faktureres per abonnement, per avdeling/selskap eller alt samlet på en faktura for hele selskapet

Web page, Font, Product, Text

Her finner du invitasjonslenken du kan dele med de ansatte i din bedrift som selv kan gå inn å registrere de abonnementene de vil ha.


Administrer avtalen

Her kan du endre det tekniske oppsettet av avtalen.

Web page, Font, Product, Text

Her registrerer dere hvilke domener som skal være gyldige når de ansatte registrerer seg. Alle domener dere benytter i bedriften bør stå her. 

Her ser du avtalenummeret, navnet på bedriften, samt hvem som er definert som kontaktperson fra bedriften. 

Her får du en enkel oversikt over alle som er administratorer av avtalen. Det er hensiktsmessig å begrense dette antallet og oppdatere løpende. Om nye administratorer skal legges til gjøres dette fra listen over abonnenter. 

Her legger dere til eller endrer referansene som er valgt. Referanse 1 er den som benyttes på faktura. Dere kan f.eks legge til flere lokasjoner eller avdelinger. 

Her endrer dere antallet produkter de ansatte kan velge når de registrer seg. Om dere øker antallet hver ansatt kan velge å registrere vil dette selvsagt påvirke  kostnaden på avtalen. 

bedrift@schibsted.no

Illustrativ grafikk

21 89 61 16

Illustrativ grafikk

Hva kan vi hjelpe deg med?

Lurer du på noe? Vi hjelper deg gjerne!