Y


DENNE SAKEN ER EN DEL AV EN KAMPANJE FOR SCHIBSTED BEDRIFT, 2020

DNB hele tiden i endring:

Schibsted Bedrift er en del av kunnskapsløftet

DNB har satt kompetanseløft øverst på agendaen i bankens strategi. For å holde oversikten i en verden med raske og uforutsigbare skift, har banken valgt å gi alle ansatte lik tilgang til nyheter fra Norges største mediehus.

Dette er Schibsted Bedrift:

Så enkelt gir du dine ansatte full tilgang til nyheter 

Oppdaterte og samfunnsengasjerte ansatte tar bedre beslutninger og styrker
bedriftens konkurransekraft. Vi har samlet alle Schibsteds nyhetskilder på ett sted. Slik sørger du for at dine kollegaer enkelt får tilgang til nyheter – både på jobb, på reise og ikke minst på hjemmekontoret.

Foto: Andreas Bastian Nordberg

En stor bedrift med stort samfunnsansvar

– DNB er helt klart en kunnskapsbedrift nå, sier Astrid Grimsrud Sævig i DNB: – Konsernet er også hele tiden i endring. Det er jo ikke lenger bare økonomer som jobber her – vi har et bredt spekter av stillinger. For eksempel har vi flere og flere teknologisk og kreativt ansatte, fortsetter hun.

Som en stor samfunnsaktør er DNB avhengige av å følge med på utviklingen. Ettersom forbrukernes hverdag forandrer seg, må DNB tilpasse seg – og gjerne også ligge litt i forkant. Bredden i bedriften, og i produktene og tjenestene de utvikler, blir derfor stadig større.

– Vi er en stor bedrift, og har derfor også et stort samfunnsansvar. Da er det selvsagt viktig at så mange som mulig av oss får tilgang på informasjon om hva som faktisk rører seg i samfunnet, sier Sævig.


_DSF3707.jpg

Foto: Andreas Bastian Nordberg

Det viktige kunnskapsløftet

At bedriften er så stor som den er, og at ansvarsområdene er så varierte, gjør det enda viktigere at alle har tilgang på kvalitetssikrede nyheter, mener Sævig.

– Vi ser på dette som en investering i kunnskapsløftet i DNB. Det er viktig for oss at alle ansatte kan holde seg orienterte – ikke bare om hva som skjer på de forskjellige enhetene hos oss, som finans, for eksempel – men også i nyhetsbildet og i samfunnet forøvrig.

Les mer: Derfor mener ansvarlig redaktør i VG, Gard Steiro at opplyste medarbeidere er den største kapitalen en bedrift har.


Schibsted_Illustration_RGB_Tech.png

Viktig å følge med på teknologiutviklingen

Mange av tjenestene DNB tilbyr og utvikler er teknologibaserte. Derfor er det viktig for dem å følge med – både på den teknologiske utviklingen, og på eventuelle endringer i lovverk og forskrifter, sier Sævig:

– Vi tilbyr mange teknologiske løsninger, og i tillegg til den kunnskapen og kompetansen som kreves for å utvikle og drifte disse tjenestene, må vi også holde oss oppdaterte på GDPR, for eksempel. Vi må prøve å være i forkant, og jo flere som følger med, jo mer sannsynlig er det at noen får en idé – eller at noen fanger opp noe, avslutter Sævig.


_DSF3577.jpg

Foto: Andreas Bastian Nordberg

Det koster lite å få ansatte som tenker større

Cartoon

Store tanker kan oppstå på uventede steder. Med bedriftsabonnement fra Schibsted Bedrift kan alle på jobben lese nyheter når, hvor og hvordan de selv foretrekker.

BEDRIFTENS NAVN

ANTALL ANSATTE SOM ØNSKER TILGANG

1-5 ansatte
6-40 ansatte
40+ ansatte

KONTAKTPERSON

STILLING

E-POSTADRESSE

TELEFONNUMMER

HVA ER DU INTERESSERT I? (DU KAN VELGE FLERE)

Aftenposten
Bergens Tidende
Stavanger Aftenblad
VG
E24
Askøyværingen
Bygdanytt
Vestnytt
Strilen
Magasiner

Meld uforpliktende interesse, så kontakter vi deg!

Schibsted Norge AS er ansvarlig for behandlingen av personopplysningene som samles inn her. Opplysningene brukes til å behandle din forespørsel og for å ta kontakt med deg. Du kan finner mer informasjon om Schibsteds behandling av personopplysninger her.

Title for cards H1

Nam auctor finibus elit quis venenatis. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in.

Title for cards H1

Nam auctor finibus elit quis venenatis. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in.

Les flere artikler

Les om hvordan bedriftsabonnement hjelper bedrifter